12 Nisan 2018 Perşembe

KÖYDE BAHAR


Ben ki her nisan bir yaş daha genç
Her bahar biraz  daha aşığım 
der Orhan Veli..
Mevsimler döngüsü devam ediyor, her yıl tekrar tekrar şaşırıyoruz doğanın gücüne. Her yıl aynı şekilde içimizi mutluluk dolduruyor bahar gelince. Farkında mısınız bilmiyorum , bu mutluluğu kaybetmemek , her sene tekrar tekrar hissetmek bile ne kadar önemli şu dünya da. Ağzımızın tadı dedikleri bu olsa gerek.


               Biliyorsunuz yaşadığım yere yakın bir köye her sabah 9 da gidip geliyorum. Köyde öğretmenlik harika bir şey. Böyle olmasına rağmen nerede öğretmensin dediklerinde köyde dediğimde herkeste bir duraklama olup sonrasında söylenen tek kelime ' olsun'  oluyor. Sonrasında bunu ben istediğim için böyle olduğunu söylediğimde hayretle bakan gözler. Bende bir anormallik var biliyorum.


 Nisan ayların en güzeli. Köyde daha bir  güzel. Genelde okul çıkışı köy minibüsü gelene kadar geziyorum evler arasında.


Bu yüzden fotoğrafladığım yerleri de sizlerle paylaşmak istedim.






Yıllar sonra koyunlar, hindiler görmek, tavuk, horaz seslerini dinlemek çok güzel. Sonra da şehrin kalabalıklığına gitmekte bir o kadar kötü.




8 yorum:

  1. Ben bayıldım, ne güzel sevinçle, umutla anlatmışsın bize... Ve insan güzel şeylere çok kolay alışıyor, doğanın muhteşem çekim gücüne kapılmamak elde değil... Bizi resimsiz bırakma öğretmenim...

    YanıtlaSil
  2. Ay tadını çıkartın bence ...
    Ne güzel bir ortam

    YanıtlaSil
  3. doğa muhteşem. Kızılchamam'dan dağ evi aldık.Oraya gidince doğayı izlemeyi sessizliği özlüyorum ve seviyorum.Doğanın uyanışını .Fotoğraflar çok güzel keyfini çıkarın.

    YanıtlaSil
  4. "Herkes oynatmış bir tek ikimiz normaliz." Savaş Dinçel abinin şizoşems'i geldi akla :)

    YanıtlaSil
  5. Bahar köyde, gönüllerde başka güzel :)

    YanıtlaSil
  6. olsun diyen şehirlilere selam olsun , kendilerini avutacak başka şeylerde bulunsun, 3 yıldır büyük şehirdeyim , her gün köyümün miss gibi havasını arıyorum ....

    YanıtlaSil
  7. Bilgileriniz için çok teşekkürler. www.bim-aktuel.site

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...