19 Ağustos 2015 Çarşamba

KARABURUN GEZİSİ



                        ''  Yolculuğa  çıkmak  ,  olağanı,  gündelik  hayatı geri de  bırakıp  yeni   ve  farklı  olanın  içine  doğru gitmektir benim  için. Bu yüzden  ne  zaman yolculuğa  çıksam ,  kafamda ,  kağıda  çizebileceğim güzel  resimler ve  yazabileceğim  güzel cümlelerle  geri döneceğimi  sanırım.  
                       Bu  sözler  bir zamanlar okuduğum  Ethem Baran  kitabı   Emanet  Gölgeler Defteri' nden  ..Ne  güzel sözlere  , şiirlere,  paragraflara  rastlarız  kitaplarda. Bizi anlatır, demek isteyipte  kuramadığımız cümleleri  barındırır içinde,  hislerimize  tercümandır. 
                      Kitaplar  kadar  hayatımın baş köşesinde  seyahat  ,  gezmekte  durur  ,  bilen  bilir.  Kızımla  yaptığımız  Karaburun  seyahatı  şimdi  ki  yazımın konusu.  Pırıl pırıl bir  deniz,  az insan,  gürültüden uzak , koşturmasız bir yer arayanlar için  ideal  Karaburun.  Bildiğiniz  gibi  Karaburun en batı ucumuz. İzmir'den 1,5  saat  uzaklıkta.  Bizim  gibi  başka  bir  şehirden  gelenler otogardan  servislere  binip  tekrar  ilçeler otogarına gitmeli. Bu  sırada  İzmir'in bir çok yerini  geçiyorsunuz. Büyük şehir işte, bina, insan, araçlar ve  kalabalık diye  içimden  geçirip küçük  bir  kasaba da  yaşadığım  için tekrar  şükrettim. Bu  otogarına  gelip  Karaburun minibüsüne  binip  15 tl ya   yolculuk yapıyorsunuz.  Burada  kalacağınız  bir çok otel ve  pansiyon var.  Biz  bir butik otelde  kaldık  ama  bildiğiniz  butik otel anlayışını  daha  yakalayamamış. Gideceğiniz,  kalacağınız  otellerin  müşteri yorumlarını okuyun derim ,  gerçek oluyor çünkü. 
                    Gelelim   buranın  harika  fotoğraflarına...

                
                        

                  











8 yorum:

  1. Canım;
    Denize bayıldım harika görünüyor. Karaburun merak ettiğim yerlerden biri. Sanırım rüzgarlı ve serin oluyordu öyle duymuştum. Bir defa gitmek için fırsatımız olmuştu aslında ama değerlendiremedik. Uzak sayılmaz izmir'e evet gidilebilir gayet.
    Oteller konusuna gelince ben hep yorumları okurum .Bazen aklıma şeytan düşüyor acaba gerçekten bu yorumları giden insanlar mı yazıyor diye düşünsem de okuyorum. Bunu genelde tüm yorumlar için düşünüyorum niyeyse. Yorumlara karşı bir ufak şüphe hep olmuştur içimde.
    Keyifli zaman geçirdiğinize eminim iyi yapmışsınız gitmekle.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Galiba Homeros bile burası için rüzgarlı kent diye bahsetmiş. Ama bize çok sert
    rüzgarlar denk gelmedi. Bu sıralar tüm yurt yanıyor. O zaman da bile tatlı
    bir esinti vardı. Yorumlara gelince doğru olabilir. Biz booking üzerinden yaptığımız her
    otel için seyahat sonrası mesaj geliyor. Ben de yazıyaorum valla herşeyi. Ama isteyen
    her türlü yalan yorumu da yazabilir. Bizim kaldığımız otel için ben yazarken diğer
    yorumlara baktım. herkes ortak sorunlardan bahsetmiş

    YanıtlaSil
  3. Buyuk sehir hic bana gore degil, kucuk yerde yasamayi ben de cok seviyorum. Buralar da cok guzel gorunuyor, dilerim bizim de gitme firsatimiz olur bir gun :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Kaldığınız yeri Yalı Pansiyon'a benzettim şayet öyleyse geçen sene bizde konaklama için orayı tercih edip çok kötü anılarla ayrılmıştık. Hala öyle midir diye merak ediyorum. Mevki olarak Karaburun Ege'nin en güzel yerine konumlanmış durumda bana kalırsa. Tatil anlayışı beach clublarda bangır bangır müzik eşliğinde kafa dinlemek yerine kafa patlatmak olan insanlar olmayan biz bayılırız Karaburun'a..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet orası :)
      aslında eşyalar, konsept çok güzeldi. Ama aile işletmesiydi , iki çocuğuyla
      ortada dağınık bir evsahibine gitmişim hissine kapıldım. fazla temiz değillerdi, dediğim gibi çok dağınık.
      ben de düzenliyim çok belki o yüzden hoşuma gitmedi. sonra yorumları da okuyunca herkes aynı şeyden şikayetçi.

      Sil
    2. Aynı hissiyatlarla ayrılmışız. bir de biz konaklama öncesinde bir tarihte 3 öğün yemeği orada yemek istediğimizi belirtmiştirk. çocuklu gideceğimiz için en azından öncesinde brişeyleri netleştirmek gerektiğini düşünüp aramıştım.. bana telefonda türlü söz verdiler tarihlerimizi not aldılar, sözde :) oraya gittiğimizde ise aşçının izinli olduğunu malesef kahvaltı dışında öğün olmadığını söylediler. üstelik mekan işletmecisi hanım bize her sabah kahvaltı edecek misiniz diye sormayı da adet edinmişti. etmeyecekseniz hazırlamayım edasında.. Mekan, konsept o kadar güzelken işletmecinin şanssızlığına uğürayan bir mekan.. yazık.

      Sil
  5. Buket ablacım selam, hem bu yazıya ve resimlere hem de bloguna bayıldımmm. Galiba bundan sonra en sıkı takipçilerinden biri olacağım galibaaaa. Öpüyorum, Büşra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hoşgeldin!
      sen yeni mi öğrendin blogumu ?? seni takibe alabilsem yan tarafta
      yayınlayacağım işte. hem buradan insanların sana ulaşması daha kolay olurdu.

      Sil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...