2 Nisan 2013 Salı

Edebiyat Duvarlarda..

                                 Bugün   internette  gezinirken rastladım bu habere. Graffti zaten çok sevdiğim bir şey. Yetenek olsa gizli gizli her duvara birşeyler çizmek isterdim. Ama  şimdi  yalnızca bakıp iç geçiriyorum. Gittiğim  her  ülke de mutlaka  bulup  çekerim.  Bunlar da  çeşitli  ülkelerde  çeşitli  yazarların  graffitileri. Ben  çok  beğendim, o  ülkelere  gidip bu  duvarları  bulmak isterdim.
                                   İşte  bazıları..


                Edebiyat duvarlarda

                                            Jean-Paul Sartre: Erivan / Ermenistan


               Edebiyat duvarlarda


                                           Charles Bukowski: Austin – Teksas / ABD



                  Edebiyat duvarlarda



                                           Lord Byron’ın ‘She Walks In Beauty’ şiiri: Londra / İngiltere 




                 Edebiyat duvarlarda



                                                      Pablo Neruda: Santiago / Şili



                    Edebiyat duvarlarda


                                          Aldous Huxley: Montreal / Kanada


                Ne  kadar  güzeller  değil mi?  Daha  fazlasına  ben  buradan  baktım..

                           
                      
                                                             

              

5 yorum:

  1. O çirkin beton duvar ne kadar güzel görünüyor graffiti ile. Nasıl bir sanat? Çok zor gibi. Ama çok farklı şeyler yapıyorlar.
    Duvarlara çirkin yazılar,isimler,kalpler yapacaklarına graffitilerle doldursalar ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  2. ama ne güzel düşünceeeee.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Harikalar!
    Keşke Türkiye'de de biraz olsun gelişmiş olsa "sokak sanatları"

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzeller, paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller. Graffitiyi kullanmayı bilen pek yok henüz bizim ülkemizde.
    Halbuki bu tür eserler ne kadar da güzel oluyor. Tanınmış yazarları çizmek de kim düşündüyse güzel fikirmiş.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...