18 Nisan 2013 Perşembe

Çerçeve Süsledim !

       
                 Kızımın  odasının  duvarında  fotoğraflar  asılıdır.  Bildiğiniz  beyaz  çerçevelilerden.  Böyle de
güzellerdi  ama  değiştirmek  istedim. Ne zamandır  aklımda olan bir fikir  vardı. Danteller, boncuklar  alarak
işe  başladım.




Dantelleri  sıra  sıra  yapıştırdım. Üzerlerine  sıra  sıra  dizilmiş  boncukları da
yapıştırdım. Önemli olan  tasarlamak.  Sonra yapıştırmak çok  kolay. Bir  kutumun  üzerinde  çiçekler  vardı. 
Onları da  yerinden sökerek çerçeve  monte ettim.





İşte  sonuç  böyle.  Darısı  diğer  çerçevelere ..

10 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş, bayıldım:) Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşşş:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık...çok güzel olmuş...içinde hep gülen yüzler olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Çerçeveler harika olmuş.Bu arada kızınız da çok güzel çıkmış, maşallah ona.

    YanıtlaSil
  5. Pek bi romantik olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok pratik ellerinize sağlık :')

    www.pembekopuktasarim.com

    YanıtlaSil
  7. Çoooook güzel olmuş Buket. Ellerine sağlık. Bu değişimler,yeni şeyler üretmek nasıl iyi geliyor insana değil mi?

    YanıtlaSil
  8. Çok şık görünüyor ellerinize sağlık :)
    Blog aleminde yeniyim, sizleri de beklerim :)
    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. merhaba vaktnız varsa beklerız http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/04/2hobi-etkinligi-baslamstr.html

    YanıtlaSil
  10. Çok zarif bir çalışma olmuş, çok beğendim, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...