10 Nisan 2013 Çarşamba

Basit Bir Yemek..

                                        Buna  yemek  denmez aslında .. Bir  salata.  Geçen  gün  evde  ne yesem, karnımda aç  derken  keşfettiğim  bir  salata.  gerçi  keşfedilecek  bir  tarafı da  yok ama.  Karnım  acıktığında  evde bir  de yemek   yoksa mutfakta dört  dönerim. Yine  aç bir şekilde  mutfak dolaplarını  karışırırken  ton  balıklarını  gördüm. Ton  balığını  severim  ama  konserveyi  açayım da  yerim demem.  İlla  yanında  bir şeyler olacak. Bu sefer yeşillikleri de  karıştırdım.





                     Gördüğünüz  gibi  oldukça  basit  ama bir  o kadar  doyurucu  ve  sağlıklı.  Dereotu, maydanoz, mısır, haşlanmış patates,ton balığı,  kurutulmuş domates, bolca limon, zeytinyağından oluşan  bir salata.
                     Afiyet  olsun diyorum  kendime..




19 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun ben de yarın öğle yemeği için kendime ton balıklı salata yapacaktım, tam isabet oldu,kurutulmuş domates iyi fikir.çünkü domates çok seviyorum ama ton balığına yakışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ama tembellik yapma da
      gel buralara:)
      sana yaparım ben bunlardan :))

      Sil
  3. Güzel kombinli bir salata. Aslında basit değil, pratik ve lezzetli:))

    YanıtlaSil
  4. Bu arada güzel bloğunuzu takibe aldım:))

    YanıtlaSil
  5. Aksama degisik bir salata yapasim vardi. Ne zaman boyle yapmak istesem, salata tarifi baksam malzemem eksik olur, hevesim kacar. Ama bu sefer degil!:)
    Kurutulmus domates, patates ve ton baligi icin heyecanliyim;) Cok tesekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      fikir verebildiysem ne mutlu ..

      Sil
  6. böyle yazıları akşamın onunda okumaya dayanamıyorum :( gerçi salata ama olsun bide hazırlaması var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de hazırlayıp önümüze getirseler değil mi:)

      Sil
  7. eline sağlık..ben severim ton balığını.salataya da yakışıyor ama ben daha çok makarnanın üzerine koyup yerim.üstüne de mayonez..sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çok lezzetli görünüyor, hem de doyurucu;) eline sağlık

    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. nam namm namm çok lezzetli görünüyor :) eline sağlık, bazen bende yapıyorum böyle salatalar. Kuskusu haşlayıp, içine mısır, dere otu, meksika fasülyesi, kornişon turşuyu ince ince doğruyorum bir deee kıymetli soslarımı koyuyorum. FESLEĞENLİ KEKİKLİ ve SİRKELİ SARIMSAKLI hazır sosları karıştırıp döküyorum. Denemelisin, müthüş oluyor :)

    Ellerine sağlık
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  10. Afiyet olsun! Addis'e döner dönmez deneyeceğim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Nam nam namm :)
    canım çekti :d

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...