29 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Yıla Girerken

                                            Yeni yıla yaklaşırken düşünüyorumda,   yılbaşı  gecesi  önemli ve  heyecanlı  değilde  ,  o  güne doğru  yapılanlar güzel sanki.  Zaten  bizim için  özel  kutlanan bir gece olmamıştır  hiçbir zaman. Ama  ne  yalan  söyleyeyim,  süslenmiş  vitrinler, alınan  hediyeler,  bazı  evlere kurulan  ağaçlar , etraftaki  yeşil-kırmızı  çokluğu  beni  hep mutlu etmiştir. Dayatılmış ya da  şartlandırılmış  bir  zevkin  kurbanıyım ,  biliyorum   :(

                                         Yeni yıl  kurabiyeleri  yaptık  kızımla...









Evimizden  küçük  ayrıntılar...










Geçen gece  arkadaşlarımla ön yeniyıl  buluşması  yaptık.  Hazırlanan  enfes  karamelli  pasta...






Süslenen  çam ağacı ve  ayrıntılar  :))


















Ve  mutlu son !!
Sevgili  arkadaşım  zeynep 'ten  gelen  hediyeler.  Kızımla  merakla  Melisadan  gelen  kartı  inceliyor...




44 yorum:

  1. Evinize yılbaşı ne kadar güzel gelmiş :) inşallah bütün bir seneniz de böyle geçer :) sıcacık bir yazıydı, sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
  2. Utanıyorum kendimden! Evde tek bir değişiklik yok! İnanılacak gibi değil... Niye benim böyle heveslerim hiç olmadı? Neden hiç olmuyor?

    Buket "tuhaf" mıyım yoksa ben:))

    Sen var ya.. Şahanesin! Gerçekten!

    YanıtlaSil
  3. Tüm detaylar o kadar zevkli ki Buketcim hele o kurabiyeler ne özenli...
    Her şeyin güzel olacağı bir yıl dilerim...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin maya, güzel dileklerin için kocaman bir teşekkür. mutlu seneler!

    YanıtlaSil
  5. hayal kahvem, ben de de bu heves yeni yıl kutlaması yapan biri olduğumdan değil. hiç olmadı ama bende bilmiyorum. niye yaptım diyorum , galiba süsler , ışıltılar sevmeye başlamamdan olsa gerek.yeniyıl bahane:) bu yıl annemlerle yeniyıl yemeğide düzenliyorum ilk kez. o da ailece olmak için fırsat kollamamdan. yaşlandıkça duygusallaşıyorum galiba :)

    YanıtlaSil
  6. natali , çok teşekkür ederim..mutlu yıllar size de :)

    YanıtlaSil
  7. heyyyy. o süslerden bizde de var. :)
    Herşey her detay o kadar güzel ki... Kurabiyerlerde öyle... Biz de yaptık kızımla... Pelin gerçekten dalmış gitmiş karta. :)) yarın sabah Melisa'ya göstereceğim bu resmi...

    YanıtlaSil
  8. Işıl ışıl fotoğraflar ne güzel..:))
    Kurabiyelerde harikalarrrrrr canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Pasaba para saludarte y desearte una muy buena entrada de año. Y que este 2012 nos siga trayendo buena luz!! :)

    Un abrazo!

    YanıtlaSil
  10. Pasaba para saludarte y desearte una muy buena entrada de año. Y que este 2012 nos siga trayendo buena luz!! :)

    Un abrazo!

    YanıtlaSil
  11. Buketcim, senin bloguna girince içim açılıyor biliyor musun :)
    Mutfak becerilerine hayranım, bunlar nasıl güzel kurabiyeler, hele o gingerbread in güzelliği, hayranım sana ...
    Dekorasyon zevkin ayrı bir konu, minik süslerin, o süsleri biraraya getirip yerleştirmen, çok zevklisin çoook....
    Tatlı kızın apayrı bir renk blogunda, o şipşirin suratını umarım yakından görürüm de o tatlı yanakları azıcık sıkıştırıveririm birgün :)
    Nataliyle buluşmanızı ve o güzel gezilerinizi birazcık kıskanarak izledim :)
    Nice seneler paylaşımlarımızın sürmesi dileğiyle....

    YanıtlaSil
  12. ne güzel, tam bir şenlik yeri gibi! ben de hiç havaya giremiyorum nedense. ama fotoğraflara bakmak iyi geldi:)

    YanıtlaSil
  13. zeynepcm, pelin melisanın kartındaki yapıştırdıklarını çıkarmış yeni bir kart hazırlıyor. aldığı ilk kart ve onu o kadar motive ettiki.bana göstermiyor şimdilik. gönderdiği kart gelmedi mi??

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler hayat cafe, mutlu yıllar!
    Thanks Daniel, merry christmas!

    YanıtlaSil
  15. banu abla , çok teşekkürler yorumun için. inşllh şu okul telaşemiz bitsin,pelinle geleceğiz ama çok cadıdır,uyarmadı deme:)
    teşekkürler Alkım, iyi seneler!

    YanıtlaSil
  16. Mmmmmmmmm O karamelli pasta beni benden aldı resmen... :)

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşım,Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  18. yeni yılda tıpkı cici evinin her köşesi kadar renkli,bereketli ve sağlıklı bir yıl geçirmeni dilerim canım...mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  19. Yaratıcılığına ve zevkine hayran olmamak elde değil.:) Yeni yılın sizlere, hazırladığın güzel süslemelerden daha ışıltılı günler getirmesi dileklerimle.

    YanıtlaSil
  20. Ohh kurabiyelere bak... Ne güzel süslemişsiniz. Ellerinize sağlık, ama benim gözüm bir de esas şu muhteşem pastada kaldım. Karamelli pasta en sevdiğimdir.

    2012 senin ve ailen için böyle cıvıl cıvıl renkli olaylarla dolu olsun.

    YanıtlaSil
  21. katılıyorum hazırlık sürecinin yılbaşı gecesinden daha jeyifli olduğuna...
    mutlu yıllar diliyorum....
    sağlık,huzur,mutluluk ve istediğin tüm güzellikleri getirsin 2012:)

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar, yeni yılınızı ben de kutluyorum. mutlu ve sağlıklı nice güzel günlere..

    YanıtlaSil
  23. HEPSİ ÇOK GÜZEL DE BEN PASTAYA TAKILDIM KAL GELDİ .MUTLU YILLAR SENİ TANIDIĞIMA ARKADAŞIM OLDUĞUN İÇİN ÇOK MUTLUYUM.

    YanıtlaSil
  24. Kurabiyeler çok iştah açıcı ve muhteşem gözüküyorlar, keşke ben de böyle hazırlıklar yapsam ama nerde kanıma işlemiş tembellik!:)

    Yeni yıl heyecanıyla geçen bir yıl dilyorum ailene, sağlık ve sevgiyle

    Tekrar mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  25. mevdoş, ben de çok memnunum. burada küçük bir aile olduk sanki. Yeni yılda bütün isteklerinin gerçek olması dileklerim ile…
    …MUTLU YILLAR DİLERİM…

    YanıtlaSil
  26. Cok guzel olmus her yer :D kurabiyeler nefis duruyorlar... yeni yilin cok guzel olmasi dilegiyle,
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Aynı fikirdeyim. Hazırlık aşamasında ayrı bir heyecan, neşe oluyor.

    Bazı şeyler dayatılıyor olabilir ama senede bir de insanların mutlu olmak için bahaneleri olsun ya. Tüketimde aşırıya kaçmadıktan sonra biraz eğlenmenin, birlikte olmanın, mutlu olmanın herkese güzel bir katkısı var.

    Sağlıklı ve mutlu nice yıllar!

    YanıtlaSil
  28. ne güzel süslenmis, civil civil, isil isil..kurabiyeler ve de o karamelli pasta..mmmm..harikalar

    mutlu seneler olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. keyifli, huzurlu, saglikli, hayallerin bol oldugu bir yeni yila, Pelin'cigimi ayrica sevgiyle operim, mutlu yillar:)))

    YanıtlaSil
  30. cok guzel fotograflar var evınızın mutlulugunu resmen yansıtmısınız:)

    YanıtlaSil
  31. Çok hoş görünüyor herşey. Bizde hiç ama hiç değişiklik yoktu sadece annemden eve herzamankinden 2 saat geç döndük:)

    YanıtlaSil
  32. enfes! resmen içim açıldı ya :) şahane süslemeler.ellerinize sağlık,mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  33. bayildim,hersey cok guzel,kurabiyeler,karamelli pasta,mutlu,huzurlu,saglikli yillar

    YanıtlaSil
  34. Canım benim
    Pembişinle mutlu ,sağlıklı bir yıl diliyorum .
    Yine lezzetlimi lezzetli fotoğraflar , detaylar çok sıcacık bir yazı
    Melisa Ve pelin mektup arkadaşımı oldular :D
    hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  35. çam ağacınızın yanındaki noel babaya ve kurabiyelerinize bayıldım =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. çok güzeeel... kızının unutamayacağı anılarla dolu bir yılbaşı olmuş anladığım kadarıyla ne güzel bir mutluluktur anne ile yılbaşı kurabiyeleri yapmak... İkinize de mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  37. Tahta süslerimiz aynı Buket'cim :) ben bu sene kurabiye yapamadım ama seninkiler muhteşem görünüyor, ellerine sağlık. Senin ve Pelin'in yeni yılı kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  38. her bir kare oyle güzelmiş ki :)
    sevgiler
    iyi seneler

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...