25 Aralık 2011 Pazar

YENİ YIL HAZIRLIKLARI

                                      Eee  yeni yıl  yaklaştı,  bloglarda  birbirinden  güzel ağaçlar,  evler,  pastalar  görünce  dayanamadım ben de  yaptım. Normalde  yeni yıl hazırlığım yoktur,  gecesinde de özel  bir şey  yapmayız.  Ama  bir  blogunuz  olunca ve  blog aleminde  de  durmadan  geziyorsanız yapıyorsunuz  :)    İlk  olarak  kızımla minik  ağacımızı  süsledik,  ışıklarını  yakıyoruz  her gece. Bu  bile  mutluluk  getiriyor evimize...














Ağacımız   ve  küçük  ayrıntılar...









Cafe Nohutta  görüp  beğendiğim  hemen  yapmalıyım dediğim  ağaçtan... Oldukça  zorlansam da  yapılınca  mutlu olduk.  Tek tek  küçük  kağıtları  yapıştırmak  zamanımızı  aldı.


















26 yorum:

  1. eee harika olmuş ağacınız:) Ellerinize sağlık, anne kız, uğraştığınıza değmiş bence..

    YanıtlaSil
  2. Buketcim harika görüntüler bunlar, eminim bu yılbaşınız daha farklı olacaktır:))
    Elde yaptığınız minik ağaç da çok emekli olmuş ama değmiş,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. Pek bi sevimliler,biz de yeniyıl ışıklarımızı pencere kenarlarına astık yanıp yanıp sönüyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. özellikle çocuklar için hem bir değişiklik hem de eğlenceli çam ağacı süslemek :) ne güzel olmuş sizin ağaç da :)

    YanıtlaSil
  5. :)) Çok güzel, mutluluk verici olmuş...

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş kutluyorum...
    blog olmasada bu beklentilerin, heyecanın coşkusu yeter..
    ışıltısı bakın nasıl yetipde artmış :)))
    herşey gülümsemek için !!
    prensesi öpüyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. betül teyze::))25 Aralık 2011 23:59

    canım arkadaşım ve küçük meleği ikinizin de ellerine sağlık çok beğendim .
    2012 yılı size mutluluk işıklarıyla gelsin sevin ve sevilin hep birlikte olun yeni yılınız kutlu olsun ikinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. çocukların çok ilgisini çekiyor böyle şeyler galiba seneye bende kurucam sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Her iki ağaçda çok güzel olmuş.

    Ben yılbaşı ağacının lambasını ağacı kaldırdıktan sonra bir çiçeğime dolayıp, tüm yıl hiç kapatmadan yanık tutuyorum.

    Feng Shui'ye göre çiçek, "yardımcı insanlar ve yolculuk" köşemdee idi ve tüm sene çok destek gördüm ve iki yılın üstüne iki defa yaz tatilinde seyahat ettim. Tavsiye ederim.

    Sevgimle,

    Bengi

    YanıtlaSil
  10. uğraştığınıza değmiş ve ağacınız şahane olmuş:))
    bu küçük mutluluklar değil mi hayatı güzelleştiren:)
    şimdiden mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım süperler kartpostal gibi aynen bakılıpta doyulamayan:)

    YanıtlaSil
  12. buketcim, harika görünüyorlar, ışıl ışıl.... ne keyifli günler, senenin son günleri. Can atıyorum eve gidip, ağacımın ışıklarını yakmaya...

    YanıtlaSil
  13. ağaç harika olmuş.benim yeni yılım feng shui'ye göre 23 ocakta geliyor .evimin yönlerini ona göre değerlendirip ufak değişimler yapacağım.şimdilik bu konuda bilgilerimi yeniliyorum.

    YanıtlaSil
  14. tüm arkadaşların yeni yılını şimdiden kutluyorum, nice güzel günlere!

    YanıtlaSil
  15. Ağaç süsleriniz ve el emeği minik ağacınız çok güzel. Resimlere bakınca içim kıpır kıpır oldu. Önümüzdeki yıl çok güzel olacak hepimiz için sanki, öyle hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  16. yok kurabiye ve çay yok - olmadı :D

    YanıtlaSil
  17. ağacınızdaki süsleri çalmaya geliyorum :))
    çok güzeller yahu ^^

    YanıtlaSil
  18. Çok şirin olmuş ağacınız :) Tüm dileklerin kabul olduğu sağlık ve mutluluk dolu bir yıl olsun inşallah 2012 :)

    YanıtlaSil
  19. ashley var, var! ama onları da bir dahaki posta sakladım :))

    YanıtlaSil
  20. sycorox, valla çalamazsız.bizim evde pelin evinde bir cadı var ki eline düşmemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  21. peri tozu, güzel dileklerin hepimiz için gerçekleşsin. mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  22. çok güzel süslemişsin hersey harika gözüküyor. bende yeni yıl dekoru yaptım evimde bakarsan sevinirim =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. ağaç harıka olmuş yılbasında en cok sevdıgım şeylerden bırı de galıba yınası ağaçları ışıtılı süslü çok güzel mutlu bır sene geçirmenı dilerim

    YanıtlaSil
  24. teşekkür ederim zeymuran, mutlu yıllar !!

    YanıtlaSil
  25. şahane olmuş ağacınız.
    Bu arada kendi ellerinizle yaptığınız minik çamda süperr ya blogcanlar böyle insanı verimli hale getiriyor hehehehee :D

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...