21 Aralık 2011 Çarşamba

GINGERBREAD

                                       Ben de  gingerbread  yapabilirmiyim dedim   ve  denedim.  Oluyor  ama  çok zor oluyor.  Aslında  geçen sene yapmıştım  ama  bu sene de  sizle  paylaşmak istedim.  Bildiğimiz  kurabiye  hamurunu  hazırlıyoruz.  İnternetten  ev  kalıplarını  bulmuştum.  Hamuru  yarım santim kalınlıkta açarak  kalıpları çizdim. Sonra  da  fırında  tek tek  pişirdim..



Dolgu  kreması da  hazırlanarak  kenarlar  yapıştırılmaya  çalışılır.  Yanınızda  bir arkadaşınız olsa iyi olur.





Eğer  dört  duvarı yaptıysanız işiniz  kolaylaştı  demektir.  Çatıyı da  oturtmayı başarırsanız  zoru bitti demektir..





S onra da  işin  en zevkli yeri  , süsleme geliyor.  Zevkinize  göre süsleyin..




Evi  ağacımızın  yanına  koyup seyrettik..






30 yorum:

  1. ellerine sağlık. ben bunların gülen yüzlü olanlarına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne güzel olmuş. ellerinize sağlık. ikea'da hazırı satılıyor :) bizde alıp yapsak kızımla...ben öyle hamurla uğraşmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Buketcim :) Bende geçen sene kalıpları internetten bulmuştum. Ama yapmaya fırsat bulamamıştım. Bu sene ikeada hazır kurabiylerin satıldığını görüp aldım. Ama hala evi yapamadım. Yaparsam bloga koyarım bende :)

    YanıtlaSil
  4. Buket, hayret ederek bakıyorum fotoğraflara!

    Sülalemin bütün bıyıklıları ve eli hamurluları aşkına Buket!!! Muhteşemsin:)))

    YanıtlaSil
  5. iyi ki oğlum bunları görüp de heveslenmiyor.ben hayatta beceremem.hazır satılanları bile birleştiremem diye almıyorum.sizinki bir adım ötesi olmuş.herşeyi ev yapımı.bravo!!

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş.Kim kıyar bunu yemeye?

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Hansel ve Gratel misali dayanamam, yerim ben bu evi!:)

    YanıtlaSil
  8. Harikasın! Pelin nasıl da mutlu izliyor:)

    YanıtlaSil
  9. şimdi okuldan geldim, baktım sizler gelmişiniz :) beğenileriniz için teşekkürler. çok zordu ama bitim aşamasında çok mutlu olduk..

    YanıtlaSil
  10. harkulade.
    Bir de buyuk olmuş.
    Maşallah.

    Şaşırmış anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  11. zahmetli ama çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. Ah zaten ben şahsen (!) tarçınlı ve zencefilli bütün ürünlere bayılırım, ölürüm ve hatta HASTASIYIMdır :) o yüzden evinizin pencere ve kapı kilitlerini sağlamlaştırınız, daha siz onu yiyemeden bir de bakarsınız ki, sadece bacayı bırakmışımdır ortada hevesin dumanı tüterken... :)
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok zahmetliymiş ama çok da güzel:)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş, hele o dizili jelibonlar çok şirin durmuş:)

    heveslendim, en kısa zamanda deneyeceğim. artık ev mi olur baraka mı bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Bunu bende denesem de bari bir evimiz daha olsa fazla ev göz çıkartmaz değil mi.. valla uğraşıp ortaya çıkartmış olman bile övgüye değer. hiç bunu yapmayı düşünmemiştim hele dur bir fırsatbulayımda yapayım bakalım ellerine sağlık güzel hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil
  16. sevgili çiğdem, aslında büyük değil ama yakından çekince böyle çıkmış..

    YanıtlaSil
  17. herkesin beğenileri için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  18. ÇOK GÜZELDİR AMA SENİ BAYAĞI YORMUŞTUR HAZIRLAMASI AMERKADA TORUNLARLA HAZIR ALIP YAPMIŞTIK ÇOK ZEVKLİ OLUR HELE SÜSLEME KISMI CANIM ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  19. Çok mezihetli bir hanımın blogunu keşfetmiş oldum (: ellerinize sağlık bende pasta yapmayı çok seviyorum.takibinizdeyim.

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  21. Gayet güzel olmuş, ben çok beğendim. Ellerine sağlık ve mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil
  22. :D çok tatlı olmuş,ama cimcime daha şirin çıkmış fotoğrafta :D

    YanıtlaSil
  23. Bayıldımmm :) ne kadar güzel yapmışsın ellerine sağlık noel ağacın yanında da pek güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  24. harika gozukuyor, ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  25. eline sağlık ve mutlu mutlu seneler:)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...