5 Aralık 2011 Pazartesi

Çocuklar İçin Eğlenceli Yiyecekler





Pelin'le   yiyeceklerle   ilginç  tasarımlar  yapmayı   seviyoruz.   Hatta   bazılarını  okulda da öğrencilerim   ve  velilerle   uyguluyoruz.  Aşağıda da  örneklerini  internetten  bulup  denediklerimiz  var. Oldukça  basit  ama  keyifli  şeyler..  İlki   cupcake   üzeri  negrolarla  süslenmiş  baykuşlar... 






Bunlarda  tuzlu  kurabiyeler..  Çeşitli  hayvan kalıplarından...





Bunu da  yazın  yapmıştık.  Karpuzdan  Angry Bird...





En son  mevsimidir  dedik  ve  civciv  mandalinalar   yaptık...






Bu da  sevimli   palyaçomuz....









32 yorum:

  1. sevgili arkadaşım ne sevimli yiyecekler bunlar yemeye nasıl kıyar ki insan bayıldım doğrusu..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş çocuklara çok güzel bir sunum ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok şeker! Ayrıca o baykuşları kesinlikle deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  4. harikasınız. cup cake leri görünce yazmadan edemedim. ben de kızımın d.gününde bu cup cakelerden yapmayı planlıyordum. bizim bu sene kısmetse pastamız baykuşlu olacak da.. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ama bunların hepsi çok şeker o civciv mandalinalara bittim , ayy yok hepsine

    YanıtlaSil
  6. Hepsi ayrı ayrı enfes olmuş.. benim tercihim mi? Blog ikonum olduğundan baykuşlar tabii :)))

    YanıtlaSil
  7. Buket, öyle güzel ki bunlar (: O eller neler neler yapıyor, ah ! (:

    YanıtlaSil
  8. Buketçim, süperler... Melisa görse delirir herhalde...

    YanıtlaSil
  9. çocuk olsam ve bunları yapan olsa ben yesemmm :D

    YanıtlaSil
  10. İnsan bunlarla beslenmek değil bunları beslemek ister.:)

    YanıtlaSil
  11. Civciv mandalinaya bayıldım.
    Fikir için teşekkürler.

    Sevinmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  12. mandalinalarınıza bittim:)))

    YanıtlaSil
  13. Civcivler de benim favorilerim... Bayıldım, çook şirinler.

    YanıtlaSil
  14. Benim bile yiyesim geldi torunlar gelince yapmak lazım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. oyyy çok güzeller ama. bende böyle eğlenceli şeylerin hastasıyım.

    YanıtlaSil
  16. güldürdün beni sabah sabah:)
    sağol.

    YanıtlaSil
  17. Angry Bird favorim olduu :)
    Devamını merakla bekliyorum.

    Sevgiler Buket :)

    YanıtlaSil
  18. çok guzeller cok eglencelı mandalınalı cıvcıvler bayıldım bundan yapcam sevgıler..

    YanıtlaSil
  19. İnanılmazsınız:)))
    Bunları yaparken yanınızda olmak isterdim;)
    İlk baykuşlara da hayran oldum...

    YanıtlaSil
  20. Mandalina mevsiminde bu civcivler yapılmaz mı, çok şirinler:))

    YanıtlaSil
  21. Süper bunlar yaa..Bakmaya doyamadım inan..
    Benim ufaklıklar bayılacak bunlara..
    Ellerine sağlık canım
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. hoşgeldin hayat cafe, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. ay ayy çocuklar bayılmıştır heralde çok cici olmuşlar:) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  24. bloğumda ödülün var ^.^

    YanıtlaSil
  25. ayyy ayırt edemedim heepsine tekrar tekrar bakıp durdum harikasınız :)

    YanıtlaSil
  26. Buket sen var ya muhteşemsin:))

    YanıtlaSil
  27. Pelin Pembesi çok güzel gözüküyorlar. çocuklar hayran kalmıştır :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Tebrikler...
    Favorim: Karpuzdan Angry Bird...
    :))

    YanıtlaSil
  29. O kadar güzeller ki :)) negrolu cupcake i kesinlikle ben de yapacağım, sunulan şeyin böylesine özenli ve yaratıcı olması alınan keyfi de bir başka yapıyordur eminim :)

    YanıtlaSil
  30. çok güzeller:)) hımmm canım çekti...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...