10 Mayıs 2011 Salı

PELİN SÜSLERİ

                      6  gün  süren ateş olur mu ?
                      Oldu... 7 yıldır ateşli hastalıklara  yatkınlığı var  kızımın. Ateş 3.  günün  sonunda  düşmeye  başlardı.  Ama   bu sefer  6 gün sürdü. Artık hastalık  konusunda uzmanlaşan biri olarak  grip teşhisi  koymuştum ama yine de doktora  gittik. Ve sonuç  grip..Bildiğim gripte  antibiyotik verilmediğiydi ama doktor  vermişti. İlk 4 gün  kullanmadım ,  ateş 39 dan  düşmeyince  kullanmak  zorunda  kaldım.
                      Nihayet bugün düzeldi  ve  okula  gitti..Anneler  bilir  ,   ateşli geceler, uykusuzluk, iştahın gitmesi, huysuzluk..Neyse bunu da atlattık ya Allaha şükür , hemen  kutlama  yaptık.
                       Kutlamamız  kurabiye  yapımı..İşte  bu sefer  tuzlu  kurabiyelerimiz.......


 

                                                           Kurabiye  yapımı  başladı..



işte  sonuç  :))


Bu arada  kızımın  süsleri, takıları, taçları...











               

20 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun prensese...
    Kurabiyeleriniz çok lezzetli görünüyor. Kalıplarınızda çok güzelmiş.
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yerim bunları yapan parmakları bennnn :))

    YanıtlaSil
  3. Bu sıralar salgın mı var nedir.. Kiminle konuşsam çocuklar hasta. Kıyamam çook geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. valla havalardan herhalde canım geçmiş olsun kızımıza

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Pelin. :) Hiç güzel olmuyor değil mi hasta olmak? Bol c vitaminli, bol eğlenceli büyümek daha keyifli. Bundan sonra uzun hastalıklar olmasın dilerim.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  6. çok çok geçmişolsun. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun:((

    blogunuzda yeniyim, ben de dünyama beklrrim.

    sevgiler,

    ful.

    YanıtlaSil
  8. aa yazik o guzel kusa cok cok gecmis olsun. Vucudu biraz daha bagisiklik kazandi diye dusun uzulme artik, selamlar

    YanıtlaSil
  9. iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun canım, geçmiş zaten, şükür. Antibiyotik bazen (ki bazen, çoğu zamana tekabül eder) kullanılır gripte, çünkü grip genelde bakteri kaynaklı farenjitle birlikte seyreder. Onu da antibiyotiksiz geçirmek mümkün değil maalesef. A, ne sıkıcıyım!

    Hah ha, kızına sarılıyorum, kurabiye candır. Her şeye iyi gelir.

    YanıtlaSil
  11. aa justine, hiçte sıkıcı değil..öğrendiğim iyi olup içimi rahatlattı.gereksiz mi kullandım diye vicdan yapmıştım.hem bana sağlık konularında saatlerce konuşabilirsin , çok severim:))

    YanıtlaSil
  12. Tatllı kızınıza çoook çok geçmişler olsun:)
    Kurabiyelerde çok başarılı ,afiyetler olsun...
    Kızınızın incik , boncuk çeyizi de harika!

    YanıtlaSil
  13. Buketçim, gerçekten uzun sürmüş. Çok geçmiş olsun.O minik elleriyle yaptığı kurabiyelerin tadına bakmak isterdim. Çok lezzetli gözüküyorlar.
    Takıları da çok güzelmiş. Şimdiden böyleyse, ilerde ne olur sen düşün :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. tam cimcimeymiş Allah bağışlasın geçmiş olsun.
    Çingeneye sormuşlar çocuğun hasta olursa naparsın; "hasta olmasından korkmam ,huyunun değişmesinden korkarım " demiş.

    YanıtlaSil
  15. doğru bu lafı annem de hep söyler :))

    YanıtlaSil
  16. senin için çantamın resmini koydum bak :)

    YanıtlaSil
  17. bizde yeni atlattık, çok geçmiş olsuN. çOK CİCİ maş. şeker şeker : ))

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun... Kurabiyeler çok tatşı görünüyor, tuzlu da olsa :)

    ^blogum yorumunuzu onaylamam izin vermedi. blogger aksaklığı diyelim, üzgünüm. uzundur yazmıyor olmam, bir festival yoğunluğundandı.. bloga geçirilmeyi bekleyen yazılarım var.. en kısa sürede atacağım. güzel paylaşımlarla, ilginize ve takibinize teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. bana da oluyor yorum yazamama sorunu.merakla yazılarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  20. Canım çok geçmiş olsun güzel kızına :/ kurabiyeler ve prensesin tokalarına bayıldım. Sizin anne kız ilişkinizi gördükçe ben de kızım olmasını çok istiyorum. Allah mutluluğunuzu bozmasın Buket'cim :))

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...