15 Mart 2011 Salı

HAFTASONU SPA KAÇAMAĞI...

Bu  pazar  bize  yakın  olan  Yalova  Termal de  yeni  restore olan bir  otele gittik. Tüm  gün sıcacık  havuzda  , buhar odasında,  saunada  keyif yaptık.  Bütün gün  zaman zaman  uyudum,  birşeyler okudum,  havuza  girdim. O kadar  güzel bir şey ki tembellik  yapmak..Tabi ki  günün sonunda  bir de  masaj  yaptırdık ki  sormayın..Ama  günün  sonunda ilginçtir,  sanki dövülmüş gibiydim.  Belki de  devamlı  koşturmaya alışmış bir bedene geri tepti :)))







İşte  bu benim :))


Yattığım  yerden  manzara !!!



Kızımla  oteldeki taşlardan spa amblemi yaptık  :)













Diğer görseller  de aşağıda...


limaktermali.jpg

IMG_0959.jpg

IMG_0878.jpg



9 yorum:

  1. Çoook özendim gerçekten, ben de gitsem ama şöyleee 1 aylığına falan:)
    Fotoğraflar çok cazip...hele o küçük manken harika...

    YanıtlaSil
  2. ahhhh ban bunu yapmayacaktın can evimden vurdun beni bayılırım havuza masaja adını yaz bana hafta sonları amerika dönüşü bizde gideriz taşlar harikaymış öptüm canım sefan olsun

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş gerçekten yahu:) eşim de beni dürtüp duruyor sürekli havalar ısınmadan bi kaplıca, spa, sauna artık ne olursa diye.. siz de memnun kaldıysanız denemek lazım aslında, yalova şuracıkta ne de olsa:)Keşke tesisin de adını yazsaydınız :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş.üst üste olan taşları anlayamadım?
    tolga

    YanıtlaSil
  5. Buket'cim cennet galiba burası :) ççook güzel İstanbul yakınında haftasonu gidecek bir yerler düşünüyorduk yorgunluğumuz atmak için. Sıcacık havuz, çam ağaçları arasında içim açıldı. Kısmetse giderim inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Burası Yalova TERMALDE Limak otel..

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel bir kızın var Allah bağışlasın..çok güzel eğlenmişsiniz Allah mutluluğunuzu artırsın sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  8. sevgili siyah süt ,güzel dileklerin için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. şu sıra benim de bu tür bir tatile ihtiyacım var; not alayım otle baya hoş görünüyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...