17 Ocak 2011 Pazartesi

Küçük bir kaçamak..ABANT

               Hafta sonu arkadaşlarla Abant' a  gittik.Cumartesi hava oldukça güzeldi.Aslında kar görmek,kartopu oynamak,kızakla kaymak gibi hayallerimiz vardı.Ne yazıkki  yolboyunca manzarada hiç kar yoktu. Yine de göl kenarında yürümek,iş stresini arkamızda bırakmak adına mutluyduk.Yanıma kızımı da almadım.Onun da kar sevincini yaşamasını isterim ama böyle günübirlik gezilerde ,  çocukların hemen ıslanması,bitmeyen istekleri, yol tutmasını düşününce hemen annemden randevu aldım.( çünkü Pelin'i tam gün bırakacaksam önceden haber veriyorum.) Kızımı ananesine bırakarak yola çıktık.Çok ilginç, yol boyu hiç kar yoktu.Ama Abant Milli Park kapısından girmemizle heryerin karlarla kaplı olduğunu gördük.
                İşte şimdi çektiğim fotoğraflar....















12 yorum:

  1. Fotoğraflar harika !
    İnsanın içine dalası geliyor mavi suların..

    YanıtlaSil
  2. Buket,Abant'ta kar varmıdır merakımı gidermiş oldun böylece :)

    YanıtlaSil
  3. sucuk/ekmek de var mıydı?:))resimler çok güzel

    YanıtlaSil
  4. ben ne zaman bir daha böyle günübirlik geziler yapabileceğim acaba:( çok güzel kıskandım;))

    YanıtlaSil
  5. harika manzara 20 sene önce oralarda yaşadım bir daha gitmek kısmet olmadı özlemişim

    YanıtlaSil
  6. Evet gitmek görmek , temiz hava çok iyi geldi.Sucuk ekmekte vardı.Normalde çavdar,kepek ekmeğini dilimle yiyen ben 1 ekmek yedim.

    YanıtlaSil
  7. abant...
    kışın ayrı,yazın ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflar çok güzel.. şuan orda olmak isterdim..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel fotoğraf çekiyorsunuz... sayfasınıza daha girer girmez rastladığım yaşama uğraşı, tezer özlü notları, martı jonathan...kendinize ait zevklerinizden de vazgeçmemeniz harika... sevgierimle...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler düşünkara,senin beğenin önemliydi benim için..

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar çok güzel,Abant'a gideli çok yıllar oldu,doğa harikasıdır...

    YanıtlaSil
  12. Ankara'ya olduğu kadar Bolu'ya da yakışır kar. Bir daha giderseniz, benim için derin bir nefes alın.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...