20 Ocak 2011 Perşembe

İŞİ GÜCÜ SÜS !!!










 

10 yorum:

  1. pek süslü sahiden de.. tokalar, takılar ve gözlükler şahane

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Blogunuzu zıyaret ettım Allah bagıslasın :)

    Sevgıler
    Pınar
    www.pinarlabasbasa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kızlar ne süslü ne tatlı oluyorlar cimcime seni ne şeker

    YanıtlaSil
  4. çok şekerr..ama kız olmak böyle..bende istiyorum böyle süslü püslü bir kız :)

    YanıtlaSil
  5. evet arkadaşlar,kızlar böyle herhalde her yaşta süslüyüz :))

    YanıtlaSil
  6. Eee bu yaşta normal ama annesi.Sıkıştırmayalım cimcimeyi.:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah çok tatlı bir kızın var. Sizinde lila-beyaz odanız var.:)
    ben klibi göremedim. bana linkini atarsan sevinirim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. zeynepcm ben de link olayını bilmiyorum :))
    ama 29 Kasım 2010 Pazartesinde yayınlamışım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Tam bir kokoş ya, çok güldüm :))
    Ama çok güzel olacak. Yüz hatları da çok güzel, saçları gözeri de.

    YanıtlaSil
  10. teşekkrlr francesca..talihi iyi olur inşlh.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...