30 Ocak 2011 Pazar

HAYALET KEK

                                 Tatildeyiz ya , iki gündür evdeyiz.Bütün gün aylaklık yapmakta zor işmiş canımm..Biraz kitap okuma,biraz kızıma kitap okutma ve özet çıkartma,biraz film seyretme,biraz koltuktan koltuğa yuvarlanma,battaniyeler,kuruyemişler,meyveler ortada, biraz blog dolaşma...

                               İşte tüm gün evde bunları yapmak,geç kalkmak , yetişecek birşeylerin olmaması çok güzel.Geç kalkmak diyorum ama kızım en geç 8 te yanımda.Bir daha da uyumuyor.Kızım sen git oyuncaklarınla oyna,  ben geleceğim diyorum ama ne fayda.Allah'tan bir çözüm buldu kızım , onu uyguluyoruz.O da  kitabını alıp okuması.Artık siz tahmin edin heceleye heceleye birisi kulağınızın dibinde kitap okuyor.Olsun buna da şükür.Sabah 6 ta kalktığım günleri düşünürsek.  

                             Neyse asıl konumuza dönelim.Bugün biraz hareket olsun dedik ve  kızımla hayalet kek   yaptık .Bildiğiniz kek  tarifi, modeller birzamanlar  biryerlerde görmüştüm,hatırlamıyorum.












7 yorum:

  1. çok leziz gözüküyorlar..bende istesem ikram olarak :)

    YanıtlaSil
  2. selamlar arkadaşım.ay ilahi pek gülümsettin beni:)ahayalet kekine bayıldım tek kelimeyle.en çok da bu benzetmene.gerçekten benziyor.ama söylemesen hiç aklıma gelmezdi.seni izlemeye aldım.eline sağlık.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Çok leziz görünüyorlar . ne güzel aynı şehirde yaşıyormuşuz. Umarım bir gün bi yerlerde görüşürüz :))

    YanıtlaSil
  4. Enfes görünüyorlar...

    Sazan gelddiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Buketcim, nasıl özendim nasıl özendim size anlatamam. pijamalar içinde hissettim kendimi, yatağımda. kekler süper olmuş. tadları nasıl oldu acaba.
    pazar gunu , melısa da resımlere bakarak bana kıtap okurken ben uyuya kaldım.
    sevgıler,

    YanıtlaSil
  6. varya tam yatacaktim öylesine tesadüfen girdim bloguna direk o kücük kekleri görünce acliktan ölüyorum sandim sabah sabah... ühüüüüüüü O.o olsada yisemmmm...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...